2016. június 26., vasárnap

Málnás fehér piskótatekercs

Egy újabb blogkóstoló, szám szerint a 29.
Gabi (Fűszermániablog) vállalkozott a játék lebonyolítására.
Ezúttal egy számomra ismeretlen blogra tévedtem, Krisztához és az Arany fakanálhoz.
Hosszú keresgélés után a Fehér piskótás szeletnél kötöttem ki.
Kissé variáltam rajta, az epret kicseréltem málnára és a piskótát is egyszerűsítettem egy kicsikét.
Jöjjön a recept…
Hozzávalók
Piskótához:
9 tojásfehérje
1 csipet só
100 g porcukor
1 ek vaníliás cukor
100 g liszt
½ csomag sütőpor


Krémhez:
300 g málna (kis marékkal félre tettem)
100 g cukor
2 tojás sárgája
10 g keményítő
40 g vaj
½ doboz mascarpone

Elkészítés:
A tojásfehérjéket félig felverem a sóval, hozzáadtam a porcukrot és a vaníliás cukrot, kemény habbá vertem.
A lisztet összekevertem a sütőporral, átszitáltam, majd beleforgattam a tojásba.
Tepsibe simítottam és 180°-on 15 percig sütöttem.
Nedves konyharuhára borítottam, lehúztam róla a sütőpapírt, feltekertem, így hagytam kihűlni.
No és a krém:
Lábosba tettem a málnát, cukrot, tojás sárgáját, keményítőt és a vajat.
Sűrűre főztem, kihűtöttem, hozzákevertem a mascarponét.
Megtöltöttem a krémmel a piskótát, rendezgettem bele málnaszemeket.
Feltekertem, behűtöttem, díszítettem, felszeleteltem….

Húúú nagyon melegem van J


1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...