2016. január 9., szombat

Karfiolfelfújt tarjával, medvehagymával

Blogot kóstoltam, ezúttal Cheftündérhez vezetett utam, Lívia sorsolta nekem.
Nem kellett sokat keresgélnem, igaz nem ünnepi recept, de előtte és utána is megállja a helyét. Könnyű és laktató. Karfiol, mi más lehetne :)
Megosztotta a családom tagjait a gyerekeknek bejött, a párom szerint érdekes volt. Igaz nem szoktam felfújtakat készíteni, max. csőben sütöm a zöldségeket.
Kissé emeltem a mennyiségeket, mi „sokan” vagyunk, sőt egy kis főtt tarjával dúsítottam.


Hozzávalók:
2 fej karfiol
4 tojás
4 ek liszt
4 ek tejföl
bors
szerecsendió
200 g főtt tarja
kis marék szárított medvehagyma
kevés zsemlemorzsa


Elkészítés:
A karfiolt rózsáira szedtem, sós vízben megfőztem.
Közben a tarját apróra vágom.
A tojásfehérjét felvertem, félre tettem.
A sárgájához kevertem a lisztet, tejfölt, sót, borst, reszelt szerecsendiót és a medvehagymát.
Egy nagy tálba egybe vegyítettem a tojásos keveréket az apróra vágott karfiollal, tarjával. A legvégén hozzákevertem a tojásfehérje habot is.
Kivajazott, zsemlemorzsával beszórt sütőtálba tettem, előmelegített 180°-os sütőben 30 percig sütöttem.

Tejföllel tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...