2013. április 18., csütörtök

Sóska, sült hússal.


Egyelőre még fagyasztott sóskát használtam, friss híján. Nagyfiam kedvence, a spenót után, bár néha előtte..ki érti.




Hozzávalók:
1 fagyasztott sóska
2 ek olaj
kevés liszt
só, bors
1/2 l tej
cukor ízlés szerint
Elkészítés:
Kevés olajat forrósítottam, liszttel enyhe rántást készítettem, erre tettem a sóskát, sóval, borssal ízesítettem. Felöntöttem a tejjel és készre pároltam. Cukorral lehet rajta édesíteni. 

Hozzávalók:
6 szelet tarja
étkezési keményítő
só, bors,
kis darab gyömbér
3-4 gerezd fokhagyma
1.5 dl fehérbor

Elkészítés:
A húst enyhén kiklopfoltam, sóval, borssal, ízesítettem, megforgattam a keményítőben. A fokhagymát és a gyömbért apróra vágtam. Az olajat felforrósítottam a fokhagymát és a gyömbért megpirítottam benne, majd kiszedtem egy kistányérra. A húst pirosra sütöttem benne mind a két oldalát, majd visszatettem a fokhagymát-gyömbért felöntöttem egy kis fehérborral és készre pároltam.
Főtt burgonyával tálaltam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...